του Μιχαήλ Χούλη, Θεολόγου

Οι αρχές και η φιλοσοφία της μαγείας, σύμφωνα με το Συμβούλιο των Αμερικάνων Μάγων που διεξήχθη τον Απρίλιο του 1974 και που στα βασικά πιστεύω είναι κοινά για όλες τις υποδιαιρέσεις και παραδόσεις τους, δεν περιλαμβάνουν τίποτε περισσότερο από αυτά με τα οποία ασχολείται η Παραψυχολογία, ο αποκρυφισμός και ο Ινδουισμός. Με μια διαφορά: Τουλάχιστον εκθέτουν την προέλευση αυτής της δύναμης, μέσω της οποίας εκτελούν τόσο "θαυμαστά" κατορθώματα, και που δεν είναι άλλη από τον πνευματικό κόσμο των ΑΣΩΜΑΤΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ, όπως παραδέχονται σημερινοί και διάσημοι μάγοι. Στοιχεία για αντικειμενική παρουσίαση του θέματος παραθέτουμε αμέσως παρακάτω και από τα βιβλία των μάγων Raymond Buckland και Omraam Mikhael Aivanhov, με τίτλους αντίστοιχα: «Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας» και «Το βιβλίο της θεϊκής μαγείας», καθώς και από του Τζουλιάνο Κρέμμερτζ, «Εισαγωγή στην Επιστήμη του Απόκρυφου».

Η Μαγεία περιλαμβάνει όλες εκείνες τις φιλοσοφικές ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ και τις ποικιλίες των απόκρυφων εκδηλώσεων και δυνάμεων, που συναντώνται μέσα στον Πνευματισμό, την Αστρολογία, την Καβάλα, την Αλχημεία, τη Θεοσοφία, το Μασονισμό κλπ. Ο Θεός για τους μάγους, αν και στην ουσία είναι ο Εωσφόρος, παρουσιάζεται έντεχνα σαν "ο νόμος που διέπει το Σύμπαν μέσα στην τελειότερη ισορροπία". Απρόσωπος δηλ., «άπειρος, συνεχής και αιώνιος, που δεν επιτρέπει καμία παραβίαση». Τον θεωρούν ένα ΝΟΗΜΟΝΑ «συμπαντικό νόμο», ινδουιστικής υφής, που «ξεπηδά μέσα απ' όλες τις μορφές των ορατών και αοράτων πραγμάτων». Ο Νόμος αυτός ρυθμίζει τα πάντα και εκχωρεί ή καταργεί με μια δικαιοσύνη αλάνθαστη. Ο "μυστικός κόσμος" των μάγων είναι Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΦΙΣΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ των πρώτων αντίχριστων γνωστικών εταιρειών, που κατέληξε στην εποχή μας να υπάρχει με οργανωμένο σύστημα ιερατικών βαθμίδων, με μαγικές σχολές γνωστικής φιλοσοφίας, που διδάσκουν δημόσια, μοιράζουν διπλώματα, και περιεχόμενο έχουν την απόκτηση της μεγαλύτερης εσωτερικής (επί της θελήσεως και του εαυτού) και εξωτερικής (επί της φύσεως και των πλασμάτων) ισχύος. Διατείνονται πολλοί μάγοι ότι θαυματουργούν, όχι φυσικά με τη Χάρη ενός Θεού, ούτε με την σύμπραξη του διαβόλου, αλλά με τη χρησιμοποίηση των λανθανουσών δυνάμεων του ζωντανού οργανισμού (της ζωτικής δύναμης) και με τη θεραπευτική Ερμητική εφαρμογή, της οποίας οι μυστικοί φυσικοί νόμοι ανακουφίζουν από τα βάσανα τους ανθρώπους. Βασίλισσα του σύμπαντος παραμένει γι' αυτούς η σοφία και η υπέρτατη λογική του ανθρώπου. Έτσι, η "αλήθεια", που υποστηρίζουν ότι κατέχουν, είναι καθαρά γνωσιολογικής υφής.

Οι μάγοι περιμένουν να γεννηθεί κάποτε ο πραγματικός "Χριστός-Βασιλέας", ο οποίος δήθεν θα απελευθερώσει τον κόσμο από τα δεσμά της Ισραηλιτικής και Χριστιανικής κληρονομιάς και του ξεπερασμένου Θεού που προσφέρουν, για να οδηγήσει τους ανθρώπους στο να συλλάβουν την «κρυμμένη θεότητα του σύμπαντος ως ένα αγαθοεργό νόμο ελευθερίας». Αυτό θα χρειαστεί, λένε, πολλά χρόνια ακόμη για να γίνει και αρκετές επανενσαρκώσεις όλων, μέχρι η ανθρωπότητα να καταστεί πνευματικά ώριμη να δεχτεί κάτι τέτοιο, ώστε να λατρέψουν όλοι το απρόσωπο θείο. Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ της Νέας Εποχής είναι και εδώ δραματικά παρών. Μέχρι τον ερχομό του δικού τους ανθρωποθεού "σωτήρα Χριστού", κατά την εποχή του οποίου η αγάπη θα προσκυνείται, όπως δέχονται, απ' όλους με τιμές, όπως ισχυρίζονται ότι συνέβαινε στους αρχαίους παγανιστικούς ναούς, η κοινωνία θα παραμείνει μέσα στα πάθη της και την άγνοιά της, χωρίς να καταλαβαίνει ότι «η αγάπη είναι ύλη, όπως η θερμότητα, ο μαγνητισμός, ο ηλεκτρισμός, η ραδιενέργεια» κλπ., με τη βοήθεια της οποίας, προσπαθούν να πείσουν, πως επιτελούνται τα σύγχρονα θαύματα (οραματισμοί, τηλεκίνηση κ.α.), ότι ο Χριστός δεν γεννήθηκε ως άνθρωπος και ότι η αγάπη δεν είναι πνευματική ιδιότητα του Θεού (οι πλάνες αυτές των μάγων φανερώνουν πολύ καθαρά την εωσφορική καταγωγή τους).

Η Μαγεία τοποθετεί τα ανθρωποκτόνα συστήματά της εις τύπον και τόπον Χριστού και διεκδικεί τη θεία παντοδυναμία. Πρόκειται για το «ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ», το "εστός εν τόπω αγίω" (Ματθαίος 24,15). Διότι διακηρύσσει αναίσχυντα ότι είναι «η σύνθεση παντός που "υπήρξε, υπάρχει και θα υπάρξει"», ιδιότητες, που κατεξοχήν ανήκουν στον μοναδικό Σωτήρα Χριστό (Αποκ. 4,8), και στο όνομα "Θεός" δίνει την αξία και το περιεχόμενο της "ύπατης νόησης", «που δημιουργεί, ρυθμίζει και συντηρεί το σύμπαν». Ο μάγος, στις απόκρυφες κακοδοξίες τους, είναι εκείνος, που κατέχει την "Επιστήμη του Θεού" και που την χρησιμοποιεί πρακτικά. Οι πρακτικές δε επιτεύξεις της μαγείας πραγματοποιούνται δια του νόμου της "ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ", ιδιότητας όλων των στοιχείων του σύμπαντος, που αποτελείται για τους μάγους από "ύλη, ζωή και ενέργεια". Η παγκόσμια ζωή και δύναμη ονομάζεται "ΖΩΤΙΚΟ ΡΕΥΜΑ" και με τις διάφορες μορφές του κατορθώνονται, υποτίθεται, τα "θαυμαστά" φαινόμενα της μαγείας (φαντάσματα, τρίτο μάτι, ανυψώσεις αντικειμένων κλπ.). "Αν γνωρίσεις, ισχυρίζονται, το μυστικό του κυττάρου γνωρίζεις ήδη το μυστικό του Θεού και αν μελετήσεις το σύμπαν, γνωρίζεις τον άνθρωπο". Η αναλογία, όμως, των δημιουργημάτων δεν μπορεί να εφαρμοστεί στο Θεό. Η ουσία του Θεού δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ύλη και τον κτιστό κόσμο, είναι "άπειρη και ακατάληπτη και τούτο μόνο αυτής καταληπτό, η απειρία και η ακαταληψία" σύμφωνα με όλους τους Πατέρες της Εκκλησίας. Αυτός που θα ισχυριστεί, όπως οι μάγοι, ότι γνωρίζει το μυστικό και την ουσία του Θεού, βασιζόμενος στην αναλογία των φυσικών πραγμάτων, έχει φθάσει στο όριο της παραφροσύνης και εκφράζει μια αντιΠατερική και αντΟρθόδοξη στάση ζωής.

Η μαγεία χωρίζει τον άνθρωπο σε ΤΡΙΑ ΜΕΡΗ ή συστατικά:

     - το σώμα του

     - το αστρικό σώμα του ή πλαστικό διάμεσο και

     - την ψυχή του.

            Η ψυχή του ανθρώπου δέχονται πως είναι αιώνια, ενώ τα άλλα ότι διαλύονται μετά θάνατον, με τη διαφορά πως η ψυχή, για τους μάγους, προοδευτικά και συνειδησιακά ελαττώνεται, έως ότου ταυτιστεί με το Θεό, χάσει δηλαδή τις προσωπικές και αποκτήσει τις ΠΑΝΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ της Νιρβάνα των Ινδουιστών. Στο σημείο αυτό οι μάγοι αντιτίθενται φαινομενικά στους πνευματιστές (διότι καί ο πνευματισμός καί η μαγεία είναι συστήματα του κάτω κόσμου), εφόσον οι δεύτεροι ισχυρίζονται ότι έρχονται σε επαφή με πνεύματα νεκρών, ενώ οι πρώτοι (οι μάγοι) δεν παραδέχονται την ύπαρξη πνευμάτων νεκρών, μιας και οι νεκροί, κατ’ αυτούς, δεν υπάρχουν πια ως προσωπικότητες (“Εισαγωγή στην επιστήμη του Απόκρυφου”, Τζουλιάνο Κρέμμερτζ, εκδ. Aldebaran, Αθ. 1991).

Βασική πίστη της ειδωλολατρίας αυτής, λατρείας της φύσης (αφού παραδέχεται την ύπαρξη ψυχών σε κάθε υλικό σώμα, φυτό ή ζώο), είναι η παραδοχή της αντιεπιστημονικής ιδέας ότι ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΤΑ (και σαν όντα θεωρούν τους ανθρώπους, τα ζώα, τα φυτά και τα ορυκτά) ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. Ενώ, όμως, η οντότητα του ανθρώπου βρίσκεται στο φυσικό επίπεδο και γι' αυτό έχει συνείδηση, αντίθετα η οντότητα του ζώου βρίσκεται στο αστρικό επίπεδο, των φυτών στο νοητικό επίπεδο και των ορυκτών στο αιτιατό επίπεδο. Πιστεύουν, δηλαδή, πως και τα ορυκτά είναι ζωντανά. Προτρέπουν μάλιστα τους ανθρώπους να μιλούν στις πέτρες, να τους ψιθυρίζουν καλά λόγια, όπως και στους σπόρους, τα λουλούδια και τα δένδρα. Ακόμη, θεωρούν ότι τα πνεύματα των τριαντάφυλλων είναι οντότητες, που έρχονται απ' τον πλανήτη Αφροδίτη και που δέχτηκαν να ενσαρκωθούν στη γη για να βοηθήσουν τους ανθρώπους!!! (“Το Βιβλίο της θεϊκής Μαγείας”, Omraam Mikhael Aivanhov, εκδ. Prosveta 1987). Βλέπει εύκολα ο αναγνώστης σε τι μακρινό ΑΝΙΜΙΣΤΙΚΟ πλαίσιο κινείται η ιδεολογία της μαγείας.  

Λατρεύουν, επίσης, ένα ‘θεό’ και μια ‘θεά’ απαραιτήτως (διάβαζε καλύτερα ερμαφρόδιτο δαίμονα), στους οποίους οι διάφοροι μάγοι αφιερώνουν τη ζωή τους και τις τελετουργίες τους, τους ονομάζουν με όποιο όνομα επιθυμούν και με τη δύναμη των οποίων "κάνουν μόνοι τους πράγματα τα βράδια". Ο Θεός για την ιδεολογία τους είναι ΔΥΑΔΙΚΟΣ και είναι πάντα αρσενικός και θηλυκός μαζί, κατ' απομίμηση των ανθρώπινων φύλων. Μάλιστα, ψέγουν τον Χριστιανισμό γιατί απέκλεισε, καθώς εσφαλμένα πιστεύουν, τη λατρεία της θηλυκής θεότητας, στοιχείο που αρχικά υπήρχε δήθεν μέσα στη διδασκαλία του. Συνήθως πάντως χρησιμοποιούν το όνομα "Cernunnos", που συναντιέται σε πολλούς κλάδους και σημαίνει "κερασφόρος". Η Μετενσάρκωση, η εσωτερική δύναμη (αύρα), η αστρολογία, ο διαλογισμός, το τρίτο μάτι, η αστρική προβολή, η διόραση, οι θεραπείες εξ' αποστάσεως και η μαντεία (“Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας”, Raymond Buckland) είναι κοινά τόσο στη μαγεία όσο και στον αποκρυφισμό, στον πνευματισμό και τον Ινδουισμό και η πηγή τους είναι δαιμονική. Μόνο που οι μάγοι εντάσσουν όλα τα προηγούμενα στη λευκή ή μαύρη μαγεία και οι “ειλικρινείς” απ’ αυτούς  παραδέχονται ότι εργάζονται στην τελετουργική μαγεία με πνευματικές οντότητες, που οι περισσότερες είναι ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ απέναντι στον μάγο («Το Βιβλίο της θεϊκής Μαγείας», όπου ανωτέρω).

Βασικό στοιχείο για ένα μάγο είναι ο ΚΥΚΛΟΣ του, που θα χαράξει μέσα στο δωμάτιό του ή στον κήπο του. Η είσοδος και η έξοδος απ' αυτόν ακολουθεί ένα αυστηρό τυπικό, καθώς και όλες οι τελετές, που ποικίλουν από το στήσιμο του "ναού" , τον "αγιασμό" των διαφόρων σκευών του "βήματός" τους, την τέλεση "γάμου" και "βάπτισης" για τα νέα μέλη  κλπ. Ο ΓΑΜΟΣ τους, που τον ονομάζουν "δέσιμο χεριών", ενώνει το ζευγάρι όσο χρόνο διαρκεί η αγάπη τους και μετά είναι ελεύθεροι. Τελείται από ιερέα και ιέρεια, γίνεται όταν γεμίζει το φεγγάρι μπροστά στο βωμό τους, ανταλλάσσουν δαχτυλίδια και η παράδοση τούς θέλει γυμνούς, τόσο τους νεόνυμφους, όσο και όλα τα μέλη. Σε χρήση βρίσκονται ακόμη ΜΑΓΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, όπως εικόνες ή αγαλματίδια των θεών τους, κεριά, λιβάνια, καρβουνάκια και κρασί, όργανα (όπως αντι-δισκοπότηρα) και βιβλίο μαγείας (αντι-Ιερατικόν) αποθηκευμένα μέσα σε ντουλάπια εντός του κύκλου. Όλες οι προσευχές προσφέρονται στο θεό τους (το Σατανά) και απαραίτητα εξαρτήματα είναι επίσης το μαχαίρι και το ξίφος (ή η ράβδος) του μάγου, με τα οποία κατευθύνουν και διοχετεύουν τις ενέργειες («Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας», όπου ανωτέρω). Η μαγική ράβδος διευθύνει τα 72 πλανητικά πνεύματα και αποτελεί ζωντανό ηλεκτρικό σύνδεσμο -λειτουργεί σαν πρίζα ηλεκτρισμού, «καναλισμός»- μεταξύ των δυνάμεων του θεϊκού (πίστευε σατανικού) κόσμου και του φυσικού («Το βιβλίο της θεϊκής Μαγείας», όπου ανωτέρω).

Για τη σωστή λειτουργία της μαγείας βασικό κλειδί είναι ο "ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ", δηλαδή επικλήσεις και ψαλμοί, ανάλογα με τις φάσεις της Σελήνης. Οι κύκλοι της γυναίκας επηρεάζονται μαγνητικά από τις φάσεις της Σελήνης. Γι' αυτό και οι μάγισσες χρησιμοποιούν το αίμα περιόδου για μαγικά φίλτρα. Διάφορα αντικείμενα έρχονται σ' επαφή με το αίμα αυτό για να καλέσουν τα πνεύματα και να τα διατάξουν να βλάψουν κάποιον άνθρωπο. Συνδέεται με τη Σελήνη γιατί πιστεύεται ότι έχει μεγάλες εξουσίες πάνω στην ύλη και την υλοποίηση κάποιου σχεδίου ή προγράμματος (“Το Βιβλίο της θεϊκής Μαγείας”, όπου ανωτέρω). Σπουδαίο "κλειδί" είναι και το "ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ", η ισχυρή δηλαδή θέληση του μάγου, μέσω της οποίας διοχετεύεται η "δύναμη" σε συνδυασμό με τον χορό, την απαγγελία και το σεξ («Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας», όπου ανωτέρω). Το τελευταίο παίζει σοβαρό ρόλο σαν πηγή ενέργειας στην μαγεία και την «ΤΑΝΤΡΑ», την «επιστήμη των στάσεων της γιόγκα, που οδηγούν στον τέλειο έλεγχο όλων των φυσικών και ψυχικών δυνάμεων του κορμιού». Το σώμα θεωρείται "καταλύτης" ενεργειών και η συνουσία γίνεται η «κοσμική καμάρα, γέφυρα ανάμεσα στο κορμί και την κοσμική ενέργεια». Η ενέργεια αυτή, που ονομάζεται στην κινεζική φιλοσοφία "τσι" εκδηλώνεται σαν ένα ηλεκτρικό «ρεύμα, που στις Ινδίες λέγεται "κουνταλίνι" και που ανεβαίνει από τα γεννητικά όργανα μέχρι τον εγκέφαλο, συνδέοντας στο πέρασμά του, σαν ηλεκτρομαγνητική εκκένωση, τα διαφράγματα "τσάκρας"». Όταν υλοποιηθεί η ενέργεια αυτή «εκδηλώνεται σε δυο πόλους, διαλεκτικά συμπληρωματικούς: το γιν και το γιάνγκ, το παθητικό και το θετικό, το σκοτεινό και φωτεινό, το θηλυκό και αρσενικό» κλπ. Αυτές οι δυο αντίθετες αρχές ενώνονται σύμφωνα με τα πιστεύω των ινδουιστών και των μάγων στην «ταντρική συνουσία». Η δε μέθοδος της Τάντρα δεν είναι άλλη από τον φακιρικό διαλογισμό, την αυτοσυγκέντρωση της γιόγκα και την αναπνοή των Ινδουιστών (“Οι φιλοσοφίες του underground”, Λουίς Ραθιονέρο, εκδ. Οδυσσέας ΕΠΕ, Αθ.  1983). Πριν απ' την εξάσκηση της μαγείας νηστεύουν για 24 ώρες, δεν καπνίζουν ή  πίνουν και αποφεύγουν ερωτικές σχέσεις. Αυτό φυσικά θυμίζει πνευματισμό και ανάλογες απαγορεύσεις έχουν πολλά μέντιουμ από τα σατανικά πνεύματα, που τους έχουν κυριεύσει.

Μερικά βασικά στοιχεία ακόμη για τη θεωρητική διδασκαλία τους:

Οι άνθρωποι διαθέτουν ψυχικές δυνάμεις και η "ΑΥΡΑ" είναι μια ορατή εκδήλωση αυτής της δύναμης. Υπάρχει γύρω απ' τον καθένα μας, ισχυρίζονται, σε διάφορους χρωματισμούς.  Ο σκοπός των μάγων είναι υποτίθεται να μαζεύουν την ενέργεια αυτή και να την χρησιμοποιούν στις μαγικές τους πράξεις. Είναι η ηλεκτρική μαγνητική δύναμη, που εκπέμπεται από τα δονούμενα ανθρώπινα σώματα. Όλα τα πράγματα εκπέμπουν ενέργεια και έχουν δονήσεις. Άρα, λένε οι μάγοι, όλα έχουν αύρα («Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας», όπου ανωτέρω). Για τη σατανική προέλευση της αύρας, απ' την οποία και δια της οποίας ουσιαστικά ξεκινούν όλα τα μαγικά φαινόμενα, βλέπε Παναγιώτου Ν. Τρεμπέλα, “Μασσωνισμός”, εκδ. "Σωτήρ", Αθ. 1986. Η "ΠΡΑΝΑ", ινδουιστική κι αυτή έννοια, είναι λένε η ζωτική δύναμη που βρίσκεται παντού. Αντλείται, διδάσκουν, από τον αέρα, το νερό και την τροφή και με την διανοητική αποστολή της μπορεί να θεραπεύσει τους ανθρώπους. ΤΑ ΞΟΡΚΙΑ πραγματοποιούνται με τη βοήθεια της έντονης επιθυμίας και γίνονται μετά από τελετές, μέσα στον κύκλο. Η ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ήταν -έτσι ισχυρίζονται οι μάγοι- βασική αρχή του Χριστιανισμού μέχρι το 553, που καταδικάστηκε από την Εκκλησία. Με αυτήν εξηγούνται οι φυσικές ανισότητες (παράλυτα παιδιά, παιδιά θαύματα, η ομοφυλοφιλία, κλπ.), ανάλογα με την υποδειγματική ή όχι προηγούμενη ζωή μας ή το διαφορετικό φύλο, που είχαμε σε παλαιότερη ενσάρκωση. Νέες ψυχές γεννιούνται συνεχώς και ενσαρκώνονται για πρώτη φορά, αλλά  και "γερασμένες" ψυχές κάποτε αποτραβιούνται. Δεν ανταμειβόμαστε ή τιμωρούμαστε μετά θάνατον, αλλά στη διάρκεια αυτής της ζωής. Στο μεσοδιάστημα, μεταξύ δύο ενσαρκώσεων, ένα πνεύμα μπορεί να βοηθήσει αν θέλει κάποιον άνθρωπο αοράτως, για να επανεύρει το σωστό δρόμο του και ένα ζευγάρι μπορεί να μετενσαρκωθεί στο ίδιο περιβάλλον με τη μορφή συγγενών, αδελφών, γονέων κλπ. Σαφώς πρόκειται για πλήρως αντιεκκλησιαστική διδασκαλία.

Το "ΚΑΡΜΑ" είναι σκληρός και άτεγκτος νόμος για τους μάγους, ο νόμος δηλαδή των ανταποδόσεων, όπως και για τους Ινδουιστές, και πρέπει να πληρώσει κανείς μέχρι και την τελευταία ‘δεκάρα’ για να εξαγνιστεί (περί της χριστιανικής συγγνώμης και μετανοίας των ανθρώπων, και για τη σωτηρία ως δώρο εκ της αγάπης του Θεού και της σταυρικής θυσίας του Χριστού ούτε λόγος φυσικά να γίνεται). Με τον ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ, επιμένουν, αναπτύσσονται οι εσωτερικές δυνάμεις, υπερνικώνται οι ασθένειες και ελέγχεται και καθαρίζει η σκέψη και η συνείδηση. Τα Τσάκρα, σημεία σύνδεσης φυσικού και πνευματικού σώματος, γεμίζουν με τον διαλογισμό από την ψυχική δύναμη "Κουνταλίνι" ή "Δύναμη του Φιδιού" και τα 7 ζωτικά κέντρα (τσάκρα) ανοίγουν, διευρύνεται η αντίληψη και εστιάζεται στο "ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ" (έβδομο κέντρο). Αυτό βρίσκεται μισή ίντσα μέσα από το μέτωπο, ελάχιστα πάνω από τα φρύδια. Όλη αυτή η διδασκαλία τους είναι καθαρά σατανιστική. Οι μάγοι επιτελούν την εργασία μέσα στον κύκλο τους και φαντάζονται, χαλαρωμένοι, το σώμα τους να περιστοιχίζεται από λευκό φως, μέχρι να τιθασευτεί η συνείδηση, να εμφανιστεί η μαγνητική δύναμη και να αρχίσουν οι διορατικές αποκαλύψεις. Καθαρή πρακτική της Γιόγκα, που σχετίζεται με τη μαγεία. Το "ΜΑΤΙΑΣΜΑ" επίσης έχει αρχή μαγική («Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας», όπου ανωτέρω). «Αν ρίξετε κακές ματιές, προβάλλετε μια δύναμη, που αρχίζει να εργάζεται χωρίς να το ξέρετε, και μια μέρα θα ξαναεπιστρέψει εναντίον σας» προειδοποιούν οι μάγοι της ιερής θεουργίας. Το ίδιο θα συμβεί αν καταφύγει κανείς σε εξορκισμούς και μαγικά βότανα για να ελκύσει ερωτικά μια γυναίκα που αγαπά. Όταν πετύχει το καταχθόνιο σχέδιο και "θα σας δώσει αυτό που ζητήσατε, θα σας το (έχει) δώσει η Κόλαση ... θα πιείτε από τα χείλη του (του συντρόφου σας) ένα δηλητήριο, που θα διοχετευθεί μέχρι την ψυχή σας" προειδοποιεί, και πάλι, ο λευκός μάγος Aivanhov («Το βιβλίο της θεϊκής Μαγείας», όπου ανωτέρω). Αν αυτά λέγονται από τους ίδιους τους μάγους, τότε πού θα σταθούν στη Δευτέρα Παρουσία όσοι "χριστιανοί" αθετούν τα διδάγματα του Χριστού και ζουν ανήθικη, μαγική και ειδωλολατρική ζωή;

Το "ΚΑΝΑΛΙΖΑΡΙΣΜΑ" είναι η τέχνη των διαμέσων. Γίνεται ο μάγος "κανάλι" απ' όπου παίρνει πληροφορίες, σαν διάμεσο που είναι, από τον άλλο κόσμο. Αυτοί το ονομάζουν "εναρμόνιση με τη συλλογική συνείδηση " για να θυμίζει ψυχολογικό κατόρθωμα. Με την ύπνωση, ή εν συνειδήσει, επιτυγχάνονται: η ψυχομετρία, η χαρτομαντεία, η διόραση, η διαίσθηση, η πρόγνωση, η οπισθόγνωση  και η τηλεπάθεια. Όλα αυτά έχουν μαγική προέλευση και η πηγή τους είναι το πνεύμα του κακού. Η Μαντεία, επίσης, ήταν πάντα συνδεδεμένη με τη μαγεία. Σήμερα σε διάδοση βρίσκονται τα χαρτιά  Ταρώ, για να εθίζουν τον κόσμο στην χαρτομαντεία και αναφέρονται σε πολλά μαγικά εγχειρίδια (“Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας”, όπου ανωτέρω). Το ότι ο μάγος είναι ένα ΔΙΑΜΕΣΟ, "που προμηθεύει στα πνεύματα την πρώτη ύλη χάρη στην οποία μπορούν να έρθουν σ' επαφή με το φυσικό επίπεδο και να ενεργήσουν επάνω του", μας το επιβεβαιώνουν οι ίδιοι οι μάγοι στα βιβλία τους. Αν λοιπόν όλοι οι μάγοι είναι μέντιουμ, τότε και κάθε είδους μέντιουμ και πνευματιστής εξασκεί την μαγεία και τη δαιμονική τέχνη. Ακόμη μάς λένε ότι "αρκεί η απλή παρουσία ενός όντος με εγκληματικές προθέσεις και ήδη μια πληθώρα πνευμάτων είναι εκεί για να χρησιμοποιήσουν όλα τα μιάσματα, που βγαίνουν από μέσα του, ώστε να κάνουν το κακό" (“Το Βιβλίο της θεϊκής Μαγείας”, όπου ανωτέρω).

Στην εποχή μας παρατηρείται μια έξαρση των όσων προηγούμενα αναφέρθηκαν και επιχειρούνται, παγκοσμίως, απόκρυφες τελετές, συνεδριάσεις πνευματισμού, πανσεξουαλικά μαγικά όργια, θυσίες ζώων και ανθρώπων στο Βεελζεβούλ και άλλα φρικώδη και αποτρόπαια τερατουργήματα. Μάλιστα αρκετές τελετές εκτελούνται ελεύθερα και δημόσια με τη δικαιολογία της απόλαυσης των νομικών ανθρωπίνων και θρησκευτικών δικαιωμάτων. Σύγχρονοι αντίχριστοι διαθέτουν τον ‘μαύρο πάπα’ τους, διεθνείς παραθρησκευτικές σατανοκίνητες οργανώσεις δρουν σε Ευρώπη και Αμερική, παιδιά και έφηβοι υφίστανται ακρωτηριασμούς και βιασμούς στο όνομα του σατανά ("Ελεύθερος Τύπος", 7 Μαΐου 1993, άρθρο Αγγελικής Δαμίγου, και φύλλο 17 Σεπτεμβρίου 1992), ορισμένα κινήματα συνεργάζονται διεθνώς με σατανιστές για να πετύχουν διακηρύξεις ισότητας και επιβολής παρόμοιων ιδεών, στην Ιταλία αποκαλύφθηκαν βωμοί και ιεροτελεστίες μαγικών κύκλων με θυσίες ζώων (βλ. το βιβλίο “Υπάρχουν μάγια;”) κ.λπ. Οι τιμές συμμετοχής στις μαύρες τελετές ανέρχονται σε υπερβολικά ποσά, καθώς ισχύει και για την Ελλάδα. Πολλές σύγχρονες σατανικές λατρείες ξεκίνησαν από την Αμερική και έγιναν γνωστές στις μεγάλες μάζες του κόσμου το 1969. Εισήλθαν βέβαια και στην Ελλάδα. Στο Σαν Φραντζίσκο ονομαστός μάγος μαύρης μαγείας υπήρξε ο Τσαρλς Μάνσον (η σατανική συμμορία του είχε σκοτώσει 18 άτομα και την χολιγουντιανή ηθοποιό Σάρον Ταίητ το 1969) και ιερέας των σατανιστών ο Αντον Λα Βέυ (βλ. "Ελεύθερος Τύπος", 13 Αυγούστου 1992, άρθρο Αγγελικής Δαμίγου).

Κάθε χρόνο, κυρίως τον Αύγουστο, παρατηρούνται τελετές μαύρης μαγείας και στην Ελλάδα. Μεγάλος ο αριθμός των ‘διπλωματούχων’ μάγων στην Ελλάδα, και συνήθως κάνουν επικλήσεις και λατρείες παραμονή Πανσελήνου ή κατά τον εορτασμό της αγ. Βαλπουργίας, 30 Απριλίου με 1η Μαΐου ("Ελεύθερος Τύπος", 7 Μαΐου 1993, άρθρο Αγγελικής Δαμίγου). Τα σατανιστικά φαινόμενα έγιναν γνωστά στο ευρύ κοινό της Ελλάδας το 1985, όταν στην Γλυφάδα εντοπίστηκαν νεκροκεφαλές τυλιγμένες σε κορδέλες, λαμπάδες, καρφίτσες κλπ. και σήμερα Εταιρείες ή Λέσχες και Σύλλογοι Εσωτερισμού, που κινούνται και εργάζονται μέσα και έξω από την χώρα μας, μυστικά ή φανερά, διαδίδουν τη φιλοσοφία τους και πωλούν τελετουργικά όργανα και ισχυρά φίλτρα. Ο αριθμός αυτών των παραθρησκευτικών ομάδων, που έχουν σύνδεση, διδάσκουν στοιχεία, ή είναι αποκρυφιστικές, κυμαίνεται γύρω από το νούμερο 800, σύμφωνα με μελέτη του Μητροπολίτη Φιλίππων Προκοπίου ("Ελεύθερος Τύπος", 13 Αυγούστου 1992, άρθρο Αγγελικής Δαμίγου).

Το δαιμονικό στοιχείο είναι μια πραγματικότητα και ο πιστός καλείται να μείνει άγρυπνος: "Νήψατε! Γρηγορήσατε!" λέγει ο λόγος του Θεού (Α' Πέτρου 5,7). Εύστοχα αναφέρεται: "Ο Σατανάς χρησιμοποιεί πάντοτε τας αισθήσεις μας και προσπαθεί να γεννήση πάθη, δια να εισέλθη και να γίνη κυρίαρχος μέσα μας. Δι' αυτόν τον λόγον καλείται ο χριστιανός να αντικρούση τον αντίδικον με την πλήρη εξάρτησιν και υποταγήν εις τον Θεόν. Η ζωή της μετανοίας, της ταπεινοφροσύνης και της ασκήσεως οδηγεί τον χριστιανόν εις την απάρνησιν του ιδικού του θελήματος και εις την υιοθέτησιν του θελήματος του Θεού: Τον οδηγεί εις τον θάνατον του εαυτού του και εις την ζωήν του Χριστού" (Από την υπ. αριθμ. 2565/1994 Εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τον Ελληνικό Λαό).

Ο αγ. ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ αποφαίνεται ότι τα είδη των μαγικών αποτελούν τη λατρεία του σατανά και πως, όταν ομολογεί ο χριστιανός στο άγιο Βάπτισμά του ότι αποτάσσεται το σατανά, δηλώνει την απέχθειά του ενάντια στη μαγεία. Τις υποσχέσεις δε που έδωσαν οι χριστιανοί στον Χριστό όταν βαπτίστηκαν, πολλοί τις ξέχασαν, και επέστρεψαν έτσι τα ακάθαρτα δαιμόνια για να ενοικήσουν εκ νέου, και με χειρότερη τυραννία, στις ρημαγμένες και άδειες από τη χάρη του Θεού ψυχές των ανθρώπων, σύμφωνα με τον ευαγγελιστή Ματθαίο (Ματθ. 12,43) και τον άγιο Γρηγόριο Θεολόγο (“Λόγος κατά των μαγικών ειδών”, Νικοδήμου του Αγιορείτου, εκδ. Ορθοδόξου Κυψέλης, Αθ.  1993).

Ο ΑΠ. ΠΑΥΛΟΣ ρητά ορίζει ως παραβάτες των εντολών του Χριστού όσους επιδίδονται σε μαγείες και ειδωλολατρίες και προειδοποιεί ότι χάνουν την Βασιλεία του Θεού: "είναι δε φανερά τα έργα της σάρκας: μοιχεία, πορνεία, ακαθαρσία, ακολασία, ειδωλολατρία, μαγεία, εχθρότητα, φιλονικίες, ζηλοτυπίες, θυμοί, ραδιουργίες, διχόνοιες, αιρέσεις, φθόνοι, φόνοι, μέθες, ασωτίες και τα όμοια... εκείνοι που κάνουν παρόμοια πράγματα δεν θα κληρονομήσουν την Βασιλεία του Θεού" (προς Γαλάτες 5, 19-21). Αλλά και στην ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ το ίδιο τέλος επιφυλάσσεται σ' όλους εκείνους που λάτρεψαν τον Βεελζεβούλ, αντί του μοναδικού και αληθινού Θεού: "Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος. Εις εκείνον που διψά εγώ θα του δώσω δωρεάν από την πηγή του νερού της ζωής.... Αλλά οι δειλοί, οι άπιστοι και οι βδελυροί, οι φονιάδες, οι πόρνοι, οι μάγοι, οι ειδωλολάτρες και όλοι οι ψεύτες θα έχουν την θέση τους στην λίμνη που καίγεται με φωτιά και θειάφι" (Αποκ, κεφ. 21,6-8).

Ο μόνος ιατρός ψυχών και σωμάτων είναι ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ο Υιός και Λόγος του Θεού, που αγκάλιασε το ανθρώπινο γένος με το να γίνει άνθρωπος για χάρη μας και να λύσει τις πανουργίες του διαβόλου. Θεράπευσε άπειρο πλήθος ασθενών και δαιμονισμένων. "Κάθε νόσο και κάθε αδυναμία". Κατέστησε την Εκκλησία Του πνευματικό νοσοκομείο για κάθε ψυχικό και σωματικό κακό. Ιδιαίτερα χορήγησε το μυστήριο του Ευχελαίου, με το οποίο όσοι έχουν πίστη, και είναι θέλημα Θεού, υγιαίνουν, συντρίβεται η δύναμη του σατανά και λύνονται οι δαιμονικές παγίδες. Το σημείο του Σταυρού και η δύναμη του Ονόματος του Κυρίου, η ευχή " Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλό", και ειδικές προσευχές και εξορκισμοί, όταν γίνονται με πίστη, εκμηδενίζουν κάθε πονηρό ενέργημα. Ο Κύριος δίνει στους μαθητές του και σε όλους τούς, δια μέσου των αιώνων, πιστούς, εξουσία μεγάλη: "Ιδού δίδωμι υμίν την εξουσίαν του πατείν επάνω όφεων και σκορπίων και επί πάσαν την δύναμιν του εχθρού, και ουδέν υμάς ου μη αδικήσει” (Λουκ.  10,19). Άλλωστε ήλθε για να "λύση τα έργα του διαβόλου" (Α' Ιω. 3,8) και με την Ενανθρώπησή Του έπεσε από το ύψος της τυραννίας και της δυνάμεώς του ο σατανάς. Πέφτει μάλιστα από τον ουρανό και σήμερα, και σε κάθε εποχή, όταν πέφτει από το θρόνο της καρδιάς των ανθρώπων. «Αν εμείς θέλουμε, προσθέτει ο Χρυσόστομος, "καταπάτημα" των ποδών μας γίνεται ο σατανάς. Και αυτό γιατί τώρα είναι πεσμένος και εμείς όρθιοι. Αυτός είναι χωρίς νεύρα, εμείς ισχυροί. Πώς συμβαίνει και μας νικάει πολλές φορές; Από τη δική μας αμέλεια. Όχι από τη δική του δύναμη. Μόνο για τους μακράν του Χριστού ισχύει η κυριαρχία του.  Στους πιστούς δεν έχει καμία εξουσία» (βλ. και Περιοδικό  "ΖΩΗ", Αθ. 29 Μαΐου 1997).

ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ:

«Εισαγωγή στην Επιστήμη του Απόκρυφου», Giuliano Kremmerz, εκδ. Aldebaran, Αθ. 1991

«Περί των ειδών της μαγείας», Νικοδήμου Αγιορείτου, εκδ. Ορθοδόξου Κυψέλης, Θεσσαλ. 1993

«Πνευματισμός, Παραψυχολογία και Μαγεία στο φως του Χριστιανισμού», Μιχαήλ Γ. Χούλη, εκδ. Φωτοδότες, Αθ. 2001

«Το βιβλίο της θεϊκής μαγείας», Omraam Mikhael Aivanhov, εκδ. Prosveta, 1987

«Το πλήρες βιβλίο της Μαγείας», Raymond Buckland, εκδόσεις Κονιδάρη, Αθ. 1991

«Υπάρχουν μάγια», Χαραλάμπους Βασιλόπουλου, εκδ. Ορθοδόξου Τύπου

Ιερά Μητρόπολις Σύρου, Τήνου, Άνδρου, Κέας, Μυκόνου, Μήλου, Σίφνου, Σερίφου, Κιμώλου, Κύθνου, Φολεγάνδρου, Σίκινου
Διεύθυνση: Στ. Βαφιαδάκη 2 Ερμούπολη, Σύρος 84100 Ελλάδα
Email: imsyrou@gmail.com, website: https://imsyrou.gr
Τηλέφωνο: +30 22810-82582, Φαξ : +30 22810-81553

 

Please fill the required field.
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-rontis.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-rontis.jpg?width=122&height=100
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image07.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image07.jpg?width=122&height=100
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image05.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image05.jpg?width=122&height=100
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image03.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image03.jpg?width=122&height=100
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image08.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image08.jpg?width=122&height=100
images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image06.jpg#joomlaImage://local-images/stories/xorigoi/130x100-toheight-90-image06.jpg?width=122&height=100
Please fill the required field.
© Copyright 2024 Ιερά Μητρόπολις Σύρου, Τήνου, Άνδρου, Κέας, Μυκόνου, Μήλου, Σίφνου, Σερίφου, Κιμώλου, Κύθνου, Φολεγάνδρου, Σίκινου Back To Top